Thursday 4 August 2011

My bAd dAy cAmE In!!

Uhukss.. L 30-07-2011!! Hari last aku nan IWAN L.. Ari last aku dengar suara dia(IWAN) L.. Hari last yang dia(IWAN) kata dia(IWAN) ta shayunk aku!! Huuhuhuu L  Apa salah aku?? Puas hati “kowank”(Someone) tengok aku nan dia(IWAN) clash?? Puas?? Aku tataw na uad camna da.. Yunk pasti skunk aku still shayunk dia(IWAN) maybe memang patut aku still shayunk dia(IWAN) agy.. Cuz.. Aku bawu jea clash nan dia(IWAN).. But.. Aku baru couple nan dia(IWAN) and then tewus shayunk dia(IWAN).. ta ke pelik bende tue?? Aku ta penah asa camniy.. Mudah shayunk owg.. Selalunya aku susa nak shayunk owg camniy.. Hmmm(*~*).. Memang naceb aku kud.. Owg payah na shayunk aku.. Tapi.. time ary first aku couple nan dia(IWAN) an?? Aku yunk uad pangai memang time tue aku ta ety na setia nan owg.. Tapi bila suma laki2 yunk couple nan aku kantoi nan dia(IWAN) bawu lah aku start setia nan dia(IWAN)… Tapi.. Sebenarnya lepas dia(IWAN) taw aku curang nan dia(IWAN).. Dia(IWAN) dah start selingkuh balik and skunk aku jadi target ‘membalas dendam’ L.. Aku menyesal gila.. L Aku shayunk dia(IWAN) sanad2 skunk.. Tapi na uad camna,, Dah naceb aku,, Tapi memang patut aku kena clash nan dia(IWAN).. Aku dapat asa yunk dia(IWAN) jahat cuz dia(IWAN) suh aku layan kawan2 dia(IWAN).. OMG!!(ingat aku BELEN kep?) Aiisshh!! Tue dah pelik sanad2.. Aku takan layan cuz aku shayunk dia(IWAN).. And skunk aku dah clash nan dia(IWAN).. Aku akan start a new life with ASHRAF! (^_^) (26/6/11~30/07/11)THE END FOR STORY MORRY IWANATEYN!!(~_~)

No comments:

Post a Comment