Thursday 4 August 2011

AdeSS!! PrObLeM aGy dEh!!

Fuh!! ta abes2 gosip sal aku.. :( truk sanad ka aku hah?? or aku nie byk peminat yg jeles sal hidup aku.. eh!!! mcm artis cuz byk gosip.. ceb bek aku da biasa.. gosiip laa lgy!! kali nie gosip aku sal ade owg kata ku kena "kenduri" nan genk2 santan..aduss!! ada ka ptut?? aku kua uma pun jrng wktu mlm..huh!!?? teruk toy laa. owg yng wat citer tue..tpa aku knai owg yg wat citer uh.. nak taw cpa?? ex aku.. shahrul irwan.. a.k.a. iwan dalam taman santan!! si capek!! huh... dy egt dy bagus duuk wat citer ta tawahala sal aku..ish!! aku pelik sangat2 apa motif dy peburuk aku.. kata aku BELEN!!?? apa motif unk ah?? cari aku time syana shasha tingal unk.. tingai aku time syana syasya p nak bagi aku jeles sal unk!! unk laki yang paling bodoh!! yang penah aku jumpa der!!

No comments:

Post a Comment