Thursday 8 September 2011

Ex Bf AkOo cArI AkOo BaLiK

Hmm… Aku tataw nuc trima die agy ataw taa.. Yess.. Aku memang sayang die sanad2.. Last aku couple nan die time aku form 4.. And first time aku couple nan dy form 3.. Tahun ney jugak die nuc aku jadi couple die.. Kowank nuc taw taa.. Aku dah suka at die dari form 2.. Sapa sangka aku betul2 couple nan die bila aku form 3.. Teruja giler..  Aku nan die banyak kali clash.. Waktu form  3.. Lebih kuwank 9 kali ar kami clash.. Time aku form 3 aku couple nan die dari bulan 4 hingga bulan 8.. And bila aku form 4 lebih kuwank 2 kali kami clash.. time aku form 4 aku couple nan die dari bulan 5 hingga bulan 9.. Aku takud bila aku couple nan die tahun ney aku yunk terlalu berharap kat die.. Siyes aku takud benda macam tue jadi lagi at aku tahun ney.. Time aku form 3 aku yunk curank nan die.. Taw ark aku curank nan cpa kawan baek die jugak.. Aku mintak clash waktu die dah sayang sanad2 kat aku.. Aku asa bersalah time tue.. And aku tanpa hati dan perasaan terus couple nan kawan baek die.. kejamkan aku?? Hmmm… And tuhan dah balas balik kat aku macam mana aku buad kat die.. Bila aku form 4 tuhan balas balik kat aku.. Die curank nan aku dengan kawan adeq aku sendiri.. Hancur giler ati aku time tue.. Sebab die clash nan aku time aku dah sayang sanad2 nan die.. And sampai skunk asa sayang aku kat die ta penah hilang Cuma aku yunk simpan asa tue.. Bila kawan die(Tajul) gtaw aku yunk die cari aku balik aku asa takud.. And skunk aku betul2 dah berubah.. Aku takan setia kalau couple nan die pun tahun ney.. Tue yunk pasti.. Aku takan buleh setia.. Aku takud tahun nie jadi lagi at aku macam tahun lepas.. Kalau die ta curank pun.. Aku asa aku akan buad kat die.. Aku memang sayang die lagi.. Bila couple nan die baru lah aku tau kami perfect couple.. Bila nan owg laen aku ta penah asa cam ney.. kalau die betul2 sayang aku.. aku nuc die tunggu aku sampai aku abiss SPM.. 4 bulan lagy.. Aku harap sanad2 die akan tunggu aku.. Aminnnnn… “Ya, Allah jangan buad aku terlalu berharap pada Mohd. Anas bin Rohim… Aminn…”
ß---Annas&Ateyn---à

No comments:

Post a Comment